مخلص الائمه گفت: با معدود پیمانکارانی که در انجام تعهدات خود در حوزه مسکن تعلل دارند، برخورد می‌شود.

فرزاد مخلص الائمه امروز در حاشیه نشست شورای عالی مسکن که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رییس جمهور برگزار شد از برخورد با معدود پیمانکارانی که در انجام تعهدات خود در حوزه مسکن تعلل دارند خبر داد.

 مخلص الائمه افزود: شهرداران نسبت به نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده برنامه شتاب‌بخشی خود را ارائه دهند و از ظرفیت‌های بسته تشویقی شهرسازانه نوزده‌بندی ابلاغی استفاده کنند. 

او اضافه کرد: برای تحویل زمین به واحد‌های تولیدی بزرگ نیز برای ساخت مسکن اعلام آمادگی می‌شود و مدیران عامل کارخانجات بزرگ استان به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه و تعامل لازم را به عمل آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۳۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
استاندار استان مرکزی دو سال است که نتوانسته زمین برای مردم در شهر اراک تامین کند. فاز ششم رو ثبت نام و رها کردند، فاز پنجم که فقط در حد خاک برداری تو این دو سال پیش بردند این مسئولین رو از کجا پیدا میکنید میارید میذارید استاندار. اونوقت میگن چرا مردم نا امید میشن. آقای مخلص الائمه شما قطعا مستاجر نیستید درد مردم مستاجر رو اصلا نمیفهمید. آقای رئیس جمهور از استاندارت بپرس چرا فاز ششم بعد دو سال هنوز زمین نداره. چرا برای جوانان ثبت نام کردید اما فقط وعده انتخاباتی دادید. فقط وعدههههه. یه کودک بهتر از شما اداره میکنه